+Follow | Dashboard //Edayat mokhtar
Mine

Hey,im Mohd Hidayat,currently muar,johor.. Im in a relationship...:) please be respect and I will respect you back.no any condemn here and i created this blogger just for express my feeling..do you follow okay?thanks:D
Click

Diary


wish for you
Credits
Skin By NajlaSajaa
Basecode LetthaKyra
Background Najla
Best view in
Google Chrome only.
senyum tak perlu kata apa apa
14 February 2012 | 00:53 | 0 Mines
salam...
aku ni mesty senyum tanpa apa apa dugaan yang datang kayy....dayat senyum..na snap ni..hahahaahh
aku mesti teruskan hidup dan tanak pkirkan ape2 lagi kayy..sebab aku sudah puas tahan derita.....
aku nak bg cadangan,,cuba nama ni digabungkan hida&ejaq=hidaejaq...wahhhh!!letup gitu..HAHAHAH...habes blog aku wrne warni..kenape dye boleh aku tidak boleh????ting!!!
sebab dye lebih kuasa kuat..hahah..ahhhhhhh,,ade aku kesah,sekarang perubahan boleh datang dengan begitu cepat kayy..aku buat na perli orang,tp orang y suka perli aku...nanty di cakap lebih2,mcm2 boleh jadi kot..ni bukan untuk kau jerk NURULHIDA BT ZAMRI...ni utk umum yeyeyee...ah...ah...ah...
STAYING ALIVE!!!!!!!hahahahhaa


| Newer Post